Široka je paleta proizvoda koje kompanija Zepter International nudi svojim kupcima, i to u službi zdravlja, ljepote, elegantnog i luksuznog načina života, od posuđa koje osigurava prženje bez masnoće, preko uređaja za prečišćavanje vode i višestruko nagrađivanih uređaja za prečišćavanje vazduha, superiornih Hyperlight naočala, porcelana, kafe aparata do vrhunskih madraca za spavanje. Zepter International u svom prodajnom asortimanu posjeduje i sve neophodno za kulturu stola, čineći tako svaki ručak ili običnu kafu malom svečanošću.
U Bosni i Hercegovini Zepter posluje od 1997. godine, a u prodajnom dijelu kompanije, kako je za Poslovne novine rekao Vedran Ðikić, direktor Zepter International KD d.o.o., zaposleno je više od 300 prodajnih konsultanata u sedam njihovih poslovnica koje su smještene u Kozarskoj Dubici, Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru i Vitezu. U sklopu Zepter Inernational KD d.o.o. posluje i Zepter Hotel u Kozarskoj Dubici, hotel sa četiri zvjezdice, Zepter poslovni kompleks, te jedna od fabrika kompanije Zepter.
“S obzirom na vrlo lošu sliku Bosne i Hercegovine u kontekstu zagađenja vazduha i vode, među najtraženijim proizvodima možemo istaći upravo prečiščivaće vazduha i vode. Stvaranjem novih porodica kroz nekoliko decenija rada, uvijek su traženi i popularni naši proizvodi iz linije posuđa, bilo da se radi o pojedinačnim posudama ili garniturama. Posljednjih godina, kako se sve više živi brzim životom, kada je svaka minuta dragocjena, i kako se cijene sistemi za kuhanje koji čuvaju vitamine i vlakna, jako su popularni naš sokovnik More Juice Press i blender ArtMixPro”, kazao nam je Đikić.
Prošla godina bila je izazovna i za ovu kompaniju, u mnogim segmentima. Međutim, kako u svom prodajnom asortimanu posjeduju i proizvod za prečišćavanje vazduha, Đikić kaže kako interes nije slabio, te kako im je prošla godina donijela rekordan broj prodatih uređaja Therapy Air Ion na obostrano zadovoljstvo kupaca i kompanije.
“U odnosu na prošlu godinu, ova godina je znatno bolja, prilagodili smo se situaciji, uradili određenu reorganizaciju u funkcionisanju kompanije, uveli smo i nove načine prodaje naših proizvoda, online komunikaciju sa kupcima, webinari za saradnike i svakog zainteresovanog kupca, redukovali smo troškove gdje je god to bilo moguće. Godina 2021. prati trend rasta interesa za naše proizvode, prvenstveno za vodu i vazduh. U ovoj godini smo promovisali i mali prenosni lični prečiščivač vazduha MyionZ Pro za koji imamo fantastične povratne informacije sa terena”, istakao je Đikić.
Na globalnom nivou kompanija Zepter osvojila je brojna priznanja, od kojih je Đikić istakao USA Elis Island Medal of Honour koju je Zepter dobio 2011. godine za izvanredan doprinos dobrobiti miliona ljudi, nagrada koja se inače vrlo rijetko dodjeljuje neameričkim državljanima. Lokalno, nagrađeni su više puta Superbrands i BestBuy nagradama.
“Zepter International uvijek rado prima nove konsultante, naša vrata su otvorena svima koji žele učestvovati u našoj misiji zdravlja i ljepote. Uvođenje novih proizvoda u službi boljitka čovjeka i prirode je imperativ i nešto čemu težimo već 35 godina i sa čim ćemo svakako nastaviti”, poručio je Đikić.
Zepter International je jedinstven na svjetskom tržištu po kvaliteti proizvoda i postprodajnoj brizi o kupcu. Jedna od glavnih okosnica njihove 35-godišnje tradicije su ljudi, saradnici i menadžeri kompanije koji su zahvaljujući radu u Zepter Internationalu ostvarili mnoge životne ciljeve te putem brojnih seminara i edukacija obišli brojne svjetske destinacije.
“Zepter International već 35 godina nudi slamku spasa i putokaz kako živjeti zdravo, poštujući zakone prirode. Zepter proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivnu, visokokvalitetnu potrošačku robu širom svijeta, prije svega direktnom prodajom. Zepter je u svijetu, ali i u Bosni i Hercegovini, postao sinonim kvalitete i uspješnosti putem direktne prodaje. Od svog osnivanja do danas, Zepter nastoji poboljšati način života ljudi širom svijeta te postati važan dio svakodnevnog života čovjeka. Tokom proteklih 35 godina Zepter je postao globalno preduzeće prisutno na tržištima više od 50 zemalja svijeta na 5 kontinenata. Zepter International je firma koja je uvidjela stvarne potrebe ljudi za proizvodima koji su kvaliteni i zdravi. Naša misija je olakšati život čovjeka, učiniti život boljim i dužim, pritom vodeći računa o prirodnoj okolini. Zepter je postao jedan od najprepoznatljivijih brendova svijeta koji je u konstantnom traženju boljeg u službi čovječanstva”, kazao je Đikić.
Zepterovi proizvodi se proizvode u sedam Zepterovih fabrika smještenih u Francuskoj, BiH, Njemačkoj, Italiji i Švicarskoj.
Svim Zepterovim proizvodima zajednički su visoki standardi kvalitete i izrade, budući da se za proizvodnju koriste najnovije tehnologije, koje su pod nadzorom više od 1.000 stručnjaka specijalizovanih za razna područja.
Izvor: Poslovne novine